3 Ağustos 2013 Cumartesi

İbrahim Tatlıses çıldırdı...

 


İbrahim Tatlıses, MESAM seçimleri nedeniyle Arif Sağ ile polemik yaşamıştı. Bu olayın hemen ardından Dennis Naci 1453 adlı bir Arif Sağ hayranı, Tatlıses’i Twitter’da şu kelimelerle tehdit etti: “Arif Baba’ya dil uzatmak senin haddine mi, senin sevenlerini de gördük, Arif Baba’ya uzanan diller kökünden kopar, herkes haddini bile. Kılıç çektiğin insana dikkat et, o bir Abdullah Uçmak değildir, onun adı Arif Sağ’dır uğrunda ölecek çok insan vardır, bilesin.”


Bunun üzerine hayli sinirlenen Tatlıses, takipçisine demediğini bırakmadı: “Soytarı şeytan, adını deliye koymuşsun poponu da çalıya… Sizler kimsiniz bilmiyorum ama bu halimle bile hepinize yeterim bunu bilin. Tweet delikanlılığı biye sökmez oğlum iki dakika olun la! Ben sözümü esirgemem şak diye söylerim benim kim olduğum belli, yerim yurdum, ama siz kimin köpeğisiniz belli değil! Nasıl olacak? Öleceğiz bir gün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler. Senin yaptığın gider benim hoşuma gider yersen restaurant, yemezsen lokanta…” Tatlıses tartışmanın ardından “Şimdi çaktım köfteyi, sen Naci Bayşu’sun, kod adın dennis 1453. Naci söylesene ‘O sıyırmış Naci’yim ben’ diye. Bildiğim kadarıyla ben mehdiyim derdin ya” sözleriyle ağız dalaşına girdiği takipçisinin plakçı Naci Bayşu olduğunu iddia etti./piramithaber


İbrahim Tatlıses çıldırdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder